30 Nisan 2012 Pazartesi

bana güzel bir şeyler söyle



bana güzel bir şeyler söyle
usandım kirpiklerinde ıslanmaktan
sitemin üşütüyor beni, titriyorum
öfkem dudaklarımı yakıyor
bir şeyler olmalı,
ama güzel bir şeyler
-bahar dişidir doğurur- derdi şair
ne kalmışsa razıyım zamanın çıkınında
kırık dökük, şöyle böyle
ben yarı yanmışları sevdim sevda fırınlarında
bana güzel bir şeyler söyle..

bu akşam,
her şeye razıyım
bir dilim ekmek, bir bardak su
dinsin yüreğimin korku kabusu
ya da, bir masal anlar içinde dev olmayan
ne şato, ne saray, ne köşk
içinde cinli ev olmasın yeter
bir tebessüm, bir gülüş
korkuyorum bakışlarından insanların, bakma öyle
yakarım bütün şiirlerimi adağım olsun
bana güzel bir şey söyle..

ben seni hiç tanımadım
sende öyle...
ne cadde, ne sokak, ne yol
kalpten kalbe ulaşırmış sevgiler
bana güzel bir şey söyle
umudum olsun, armaganın olsun
aşk olsun..

Ali SÖNMEZ




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder