28 Mart 2013 Perşembe

HASRETİM ÇOĞALIRKEN

hasretim çoğalıyor
çoğaldıkça azalıyor umutlarım
yüreğimde yağmur bulutları
gönül koyuyorum tekmil sevgilere
üşümek için alaca karanlığında ayazın
bilmediğim saatlerde uyanıyorum
buram buram öfke kokuyor düşüncelerim
aslında, ben hiç böyle değilim
bir başka yüzüyle tanışıyorum şairliğin
gönül diyor, ''düş yollara''
elinde asa, yalın ayak
saçı sakalı uzamış bir pir gibi
kapı kapı dolaş eski yılları
oturup da bekleme baharı..

HASRETİM ÇOĞALIYOR
İÇİMDE YAĞMUR BULUTLARI...

aslı astarı olmayan hayaller çoğalıyor usumda
aklımdaki gerçekleri unutuyorum
toz duman
kan revan içinde hatıralar
yarım kalmış şiirler gibi köşelerde yim
hevesimin bedenimde tırnak izleri
olur olmaz yerlerdeyim her akşam..
herkes birbirine benziyor, hayret
avuçlarımda onlarca çizgi
kimbilir ne var, öte tarafında hayatın
aramızda incecik bir duvar, ama geçilmez
bir almış sürüklüyor yıllara
çaresiz oturmuş bekliyorum baharı..

HASRETİM ÇOĞALIYOR
İÇİMDE YAĞMUR BULUTLARI..

böyle olmamalıydı hiç bir şey
burası yerim değil, çok yabancı
yalancı umutlar yaratırken kendime
ben şimdi oralarda olmalıydım
hayallerimin başladığı yerde
sığmıyorsa içime isyanım, sinmiyorsa içime
kabulu zor haksızlıklar içindeyim
mümkünüm nerede tükenmiş bir bilsem
garibim, bilmiyorum bu diyarı
boşuna bekliyorum baharı..

HASRETİM ÇOĞALIYOR
İÇİMDE YAĞMUR BULUTLARI...

Ali SÖNMEZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder