17 Nisan 2012 Salı

unut gitsin

UNUT GİTSİN !
ömrümün
gizli baharıydı dersin
geçen kışın karıydı
korsan bir hayaldi
bir yalanıydı düşlerimin
gözümde kalan
dalında solan
bir garip çiçekdi dersin
unut gitsin....
siliver yüreğinden şiirlerimi
yalandı, elleri dudakları,dersin
çürük bir dişti, çektim attım
uzamış tırnağımdı kestim, dersin
İçimde yanan
bu ateş yalan
kirpiğimde yaştı, akdı dersin
unut gitsin
ayların günlerini unuttuğu gibi
dündü..geldi geçti dersin
dalların yapraklarını unuttuğu gibi
sarardı..uçtu dersin
kızıl bir rujdu sildim dudaklarımdan
saçımda boyaydı
değiştirdim dersin
unut gitsin..
anılar geçmişe mahkum
yaşanmayan bir düştü dersin
elimden düştü
sırça bir bardaktı, kırıldı dersin
gönlümün sızısı
alnımın yazısı
kaderim değildi, dersin
usandığın bir giysi farzet
çıkardım attım, dersin
unut gitsin...
kalksın kalbindeki ağırlığın
bir barışık
bir darğınlığın
zahmetini çekemedim, dersin
mevsim yanlış
zaman yalan
ben hiç sevmedim ki, dersin
kazara açmış bir güldü
birkaç gün yaşadı
öldü, dersin
öldü, dersin
unut gitsin...
Ali SÖNMEZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder