4 Mayıs 2012 Cuma

beni yanlış anladınız

ruhumdaki yalnızlıktan söz ettim size
içimi ürperten zamanlardan
endişelerimden, korkularımdan
hani ölü verirsiniz bahar günlerinde
mor salkım ağaçlarının altında
öylesine, durup dururken, bom boş
gördüğünüz bütün çehreler yabancı
..ve hiç tanımadığınız mutlulukların içinde
yapa yalnız, bir başına
ne sesiniz duyulur ne feryadınız
oysa her yer insan dolu, tıklım tıklım
kimse farkına varmaz..
oysa beni yanlış anladınız...

ben,
bilinmezin ağır bilinç altında
tezgahında şiir dokuyan
bir garip ademim..
ne yaşadıklarımı yaşamak,
ne gördüklerimi görmek istersiniz.
ağır bir kokusu vardır yalnızlığımın
sahtedir, gördüğünüz yüzüm, tebessümüm
bu söz, bu kalem, bu kağıt
toz duman içindeyim, ne yapsam umutsuz
ne hayallerim var yerine ulaşacak
ne aklım
belki çok birbirinden farkımız
bakmayın adam gibi adamlığıma
beni yanlış anladınız..

her şey bir başka aslında
nasıl anlatsam olmuyor
içimde küf tutmuş binlerce istek
yasaklar koymuşum tek tek
kapatmışım parantezlere
kırmızı çizgiler çekmişim
kim bilir, belki de aynıdır karanlığımız
sanmayın birilerine nazım var
öyle böyle değil
beni yanlış anladınız...

Ali SÖNMEZ
03/05/2012/ Mersin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder