17 Nisan 2012 Salı

anlat bana


SERPİL'LE FASL-I MUHABBET-2011
ŞİİR: ALİ SÖNMEZ CEYHAN
MÜZİK:GÖKSEL BAKTAGİR-
SESLENDİREN:SERPİL ERTUĞ
HAZIRLAYIP-SUNAN:SERPİL ERTUĞ—
DÜŞ BAHÇESİ SANAT MERKEZİ ANTALYA-www.dusbahcesisanat.org
ANLAT BANA- ALİ SÖNMEZ CEYHAN
pencereden seyrettiğimiz, o sokağı anlat...
hâlâ duruyor mu ?akasya ağaçları,ya köşedeki balıkçı..?
yine kapı önüne mi park ediyor arabasını,Servet bey..
paltomun ceplerinde ısıttığım,ellerin üşüyor mu hala?
bir türlü bulamadığımız..her gece aradığımız
o... gizemli yıldız,, kayıp mı.. hâlâ ?

bana Ankara'yı anlat,..ney üfleyen sakallı ihtiyarı
ulus'taki simitçiyi..anlat
yine aynı duraktan mı biniyorsun otobüse?
neleri unutmuyor ki insan..? kader işte...

bana.. seni anlat,ama benimle olduğun zamanları
dostlarımızdan, arkadaşlarımızdan söz et bana
melek, serap, ziya, arada bir de olsa..Osman,
beni sorarlar mı sana?
yılbaşı gecelerinde kar yağarken
..ve baharın ilk gülü patlarken..,
ya da, yaza dönerken mevsim
yıldız gibi yanan gözlerinde..o ışık.. duruyor mu hâlâ ?
büyüdümü Selver'in bebeği ?,Nedim'in kedisi ?,
Fatma ablanın köpeği.., duruyor mu hâlâ ?..

HAYIR dersen anlarım seni...çünkü yıllar geçti
hiç olmazsa biri,küllenmiş olsa da anılar
uykusuz saatlerinde olur ya....
toz duman olup, savrulurken dünya
belki de... belki de... bir yerlerde kalmıştır
bir parça sevgi,...bir kaç damla gözyaşı...

sen bana bakma...,ellerim hâlâ bir yerlerde asılı
kulaklarımda,...hala sakallı ihtiyarın ..inleyen ney'i
kaybettiğim her şeyi,..yeniden yaşamaya başladım ya!
akıl almaz şeyler yazdırıyor bana
aylardan şubat , mevsim kış , farkında mısın?...
paltomun ceplerinde ısıttığım,ellerin üşüyor mu hala?
yıldız gibi yanan gözlerinde..o ışık.. duruyor mu hâlâ ?
bir türlü bulamadığımız..her gece aradığımız
o gizemli yıldız,, kayıp mı.. hâlâ ?
anlat bana...

Ali SÖNMEZ

  •  likes, 0 dislikes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder