23 Mart 2012 Cuma

Gözlerinin Elifinde Bahar

''Senden başka herkes birbirine benziyor''
ne zaman seni ansam
bir sigara yakıyorum
duman duman savruluyor günlerimiz
bir şiir okuyorum;
Mısra mısra pişmanlıklar.
saçlarında meltem rüzgarı
gözlerinde bahar..
gülerek süzülüyorsun hayallerimden
kuş olup uçuyorsun
kanatlarındaki yelde boğuluyorum
oysa gördüğüm en olmaz düş sün
alnımdaki çizgiler diyor ki;
sen yıllar önce ölmüşsün..

artık korkum yok doğan günden
umurumda değil karanlık
bütün şiirlerde biraz varım
hayatımda her şey yarım
gönlümün ayarı bozuk
ne sevmesini biliyor
ne nefret etmesini.
açsam da sonuna kadar sesini
duyan yok...

ne zaman seni ansam
kadehime bulut olup doluyor sun
dudakların düşüyor aklıma
ıslak ve tuzlu
kimse sana benzemiyor
bir yandan boşalıyor, bir yandan doluyorum
aklım hep orada kalmış
''orada''işte, bilirsin
sen neden hâla resimlerdeki gibisin
belki de tanımayız sokakta görsek birbirimizi
içimde bir ses diyor ki;
yıllar önce kestiler ellerimizi..

artık korkum yok sevdalanmak tan
senden başka herkes birbirine benziyor
dedim ya; gönlümün ayarı bozuk
artık her yalana dönüyor dilim
artık her gülen yüz sevgilim
fark etmiyor...

Ali SÖNMEZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder